Functioneel Applicatiebeheerder

Solliciteer nu

Functioneel Applicatiebeheerder

Part-time · Utrecht

Ben je op zoek naar een uitdagende functie waarin je strategisch denken combineert met ad hoc verzoeken van collega’s? Kom dan werken bij DeFabrique Holding! Als functioneel applicatiebeheerder ben je verantwoordelijk voor het beheer van 13 applicaties en speel je een sleutelrol in het optimaliseren van onze bedrijfsprocessen. Past deze uitdaging bij jou? Lees dan snel verder!

Jouw werkzaamheden in een notendop

  • Beheer en optimalisatie: Je beheert diverse systemen en applicaties, en adviseert proactief hoe deze optimaal ingezet kunnen worden binnen onze organisatie.

  • Procesanalyse: Je brengt bedrijfsprocessen in kaart en onderzoekt waar optimalisaties mogelijk zijn.

  • Support en communicatie: Je bent het eerste aanspreekpunt voor collega’s die tegen technische problemen aanlopen of vragen hebben. Samen zoek je naar oplossingen.

  • Incidentbeheer en functionaliteiten: Je pakt incidenten snel op en implementeert nieuwe of aangepaste functionaliteiten waar nodig.

  • Gegevensbescherming: De klant-, medewerker- en financiële gegevens in onze applicaties en systemen moeten uiteraard goed beschermd worden. Jij zorgt er in elke stap voor dat de AVG-wetgeving wordt nageleefd. Dit doe je onder andere door het zorgvuldig afwegen van autorisaties voor verwerkers.

Wat biedt DeFabrique Holding

  • Een afwisselende functie die je zelf kan vormgeven

  • Veel ruimte voor eigen initiatief en persoonlijke groei

  • Een contract van 24 tot 32 uur per week

  • Een marktconform salaris

  • Twee gezellige personeelsfeesten per jaar

Meer over jou als Functioneel Applicatiebeheerder

Als functioneel applicatiebeheerder zorg je dat alle systemen optimaal werken en help je collega’s bij vragen of problemen. Of het nu gaat om het advies over de juiste inzet en integratie van applicaties zoals Gmail, G Suite, Slack, Booq, Trello, Notion, Homerun, Polaris, Lightspeed, Mice, Briq, Visma, Mailchimp, Webflow, WordPress of Zendesk, jij hebt de kennis in huis. Je beheert niet alleen de installatie en het onderhoud van deze systemen, maar ook de noodzakelijke upgrades. 

Met jouw analytische vaardigheden weet je bedrijfsprocessen te verbeteren en incidenten snel op te lossen. Je krijgt de vrijheid om de functie zelf vorm te geven, maar door de afwisselende werkzaamheden weet je in ieder geval dat je met veel collega’s in contact komt en de organisatie snel leert kennen. Tot slot zorg jij ervoor dat gegevens uitsluitend toegankelijk zijn voor de juiste bevoegde personen.

Wie ben jij? 

Je hebt niet alleen brede kennis van verschillende applicaties, maar ook:

  • Minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke rol

  • Kennis van wetgeving rondom privacy en gegevensverwerking (AVG)

  • Een efficiënte aanpak: Je overziet projecten en weet prioriteiten te stellen.

  • Sterke communicatieve vaardigheden: Je kunt goed schakelen met verschillende afdelingen

  • Een oplossingsgerichte houding: Je blijft behulpzaam naar collega’s, zelfs wanneer je het druk hebt

Solliciteer direct!

Staat deze functie je op het lijf geschreven? Solliciteer direct of neem contact op met onze recruiter Mandy via: 030-2404075.